מקלב מזהיר: "אם הציבור לא ירכוש בדיקות בגלל המחיר – המתווה יקרוס"

אבי רבינא 1 Comment on מקלב מזהיר: "אם הציבור לא ירכוש בדיקות בגלל המחיר – המתווה יקרוס"

לאחר שהממשלה הטילה את אחריותה על האזרחים ואף דורשת מהם לממן את בדיקות הקורונה מכיסם, ח"כ אורי מקלב קורא לשר האוצר ושרת הכלכלה להתערב בשוק הבדיקות הביתיות, המחירים של הבדיקות גבוהים משאר העולם

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהלת הבדיקות הביתיות: חבר הכנסת אורי מקלב פנה הערב (רביעי) במליאת הכנסת לשר האוצר ולשרת הכלכלה להתערב בדחיפות בשוק בדיקות האנטיגן עם המעבר לבדיקות ביתיות, 'היום התבשרנו כי הבדיקות יעברו בדיקות ביתיות על חשבונם של האזרחים, ערכת בדיקה עולה למעלה מחמישים שקלים'.

מקלב הסביר כי "למשפחה מבודדת אחת בת כמה נפשות זה כבר כמה מאות שקלים. רק לפני כמה דקות התפרסם כי המחירים בארץ יקרים ביחס לעולם, – כמה השלכות יש לזה, אם הציבור לא ירכוש בדיקות בגלל העלות שלהם כל מתווה הבדיקות יקרוס". הזהיר מקלב.

בתוך כך, ח"כ מקלב תקף את מדיניות הממשלה שהביאה לעליית המחירים הכללית במשק ותקף את שר האוצר כי הוא "מנותק ואינו מרגיש את העניים. נמצא פה שר האוצר, רק הערב התפרס תחקיר כי הסל החודשי למשפחה התייקר במעל לשבעה אחוזים בממוצע. זו עליית מחירים דרמטית מאוד גם במוצרי יסוד, כלל השירותים התייקרו".

מקלב התריע כי "אדם שנמצא בקושי ובהישרדות לא יכול להחזיק עצמו מול גל המיסים הנוקשה הזה, בכל מקום בעולם שיש עליית מיסים גורמי הרווחה מנסים לסייע לחלשים וכאן יש ניכור וניתוק מצב אנשי האוצר. כל ילד שלישי הוא חי בעוני, – כעת שהאוצר שולל את מעונות היום כמה ילדים יכנסו למעגל העוני. חייבים לעצור את זה" אמר מקלב.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לפי הנחיות משרד הבריאות, קופות החולים מחסנות עכשיו בהתאם למתווה הבא: בפייזר-יחוסנו ילדים מגיל 5 ומעלה, במודרנה-יחוסנו בוגרים מגיל 18 ומעלה, ובאסטרהזניקה יכולים להתחסן כל בני ה-18 ומעלה (למעט נשים בהריון) המעוניינים בתרכיב זה. ולפי הנחיות משרד הבריאות, קופות החולים מחסנות מעכשיו ובהתאם למתווה החדש…